De la Performanță la Profit: Cum îți crește valoarea mașinii o baterie hibridă corect întreținută Te-ai gândit vreodată să îți vinzi mașina …
De la Performanță la Profit: Cum îți crește valoarea mașinii o baterie hibridă corect întreținută Te-ai gândit vreodată să îți vinzi mașina …
Top 3 Greșeli comune pe care șoferii le fac și care distrug bateria hibridă Bateria hibridă este una dintre cele mai importante …
Mulțumim pentru un an extraordinar! Realizările noastre și recunoștința pentru încrederea voastră Pe măsură ce tragem linie la finalul acestui an, …
Top 5 motive pentru care bateria hibridei tale s-ar putea defecta fără semne prealabile Bateriile hibride sunt o componentă vitală a …
Bateriile moderne Panasonic prismatice Panasonic este unul dintre cei mai mari producători de baterii din lume, dar oricât de ciudat ar părea, …
Unii proprietari de hibrizi Toyota s-ar putea întreba ce se va întâmpla cu mașina lor pe perioade lungi de neutilizare, în special când vine vorba de nivelul de încărcare a bateriilor.
Vestea liniștitoare este că nu este necesară întreținerea dificilă a mașinii. Cu toate acestea, există câteva sfaturi care, dacă sunt urmate, vă pot ajuta să vă asigurați că Toyota dumneavoastră rămâne în stare buna în timpul unei perioade prelungite de stat pe dreapta.
Recapitulând, hibrizii Toyota conțin în general două baterii: o baterie de 12 volți (care alimentează sisteme precum farurile și sistemul audio) și o baterie de sistem hibrid de înaltă tensiune (care furnizează puterea de a porni motorul cu ardere și de a conduce motoarele electrice) .
Cel mai simplu mod de a menține încărcarea în ambele baterii este să parcurgeți pur și simplu procedura normală de pornire: apăsați butonul „Start” cu piciorul pe frână și asigurați-vă că ledul „Ready” este aprins pe tabloul de bord (nu trebuie să țineți piciorul pe frână după aceea, dar asigurați-vă că transmisia vehiculului este în „Parcare” și frâna de parcare este cuplată).
Vă recomandăm să puneți mașina în modul „Gata” timp de aproximativ 60 de minute înainte de a o opri din nou și să repetați procesul cel puțin o dată pe săptămână. Vă rugăm să nu lăsați mașina nesupravegheată când este în modul „Pregătit”.
În timpul în care mașina respectivă este în modul „Pregătit”, este posibil să auziți și să simțiți cum motorul cu ardere internă pornește; aceasta este o parte normală a procesului de autoîncărcare. Ați putea fi tentat să porniți radioul pentru a trece timpul sau să porniți alte sisteme, dar rețineți că acestea vor consuma cantități mici de energie electrică, așa că este de preferat să le lăsați oprite.
Asigurați-vă că frâna de mână este activată; nu este nevoie să mergeți la mașină, deși trebuie să subliniem că această procedură ar trebui să aibă loc într-o zonă bine ventilată – lucru de luat în considerare dacă vă parcați vehiculul într-un garaj.
Ce se întâmplă dacă Toyota mea nu este un hibrid?
Mașinile noastre pe benzină și diesel au doar o baterie de 12 volți, care oferă puterea de a porni motorul pe lângă celelalte sisteme menționate mai sus. Pornirea regulată a vehiculului pe motoarele convenționale pe benzină și diesel necesită aproximativ 20 de minute de funcționare pentru a pune înapoi în baterie ceea ce eliminați la pornire, așa că pentru a menține această baterie, vă recomandăm 60 de minute de funcționare cel puțin o dată pe săptămână.
Mai trebuie să fac ceva?
Indiferent dacă dețineți un hibrid sau o Toyota echipată exclusiv cu un motor cu ardere internă, există alte câteva puncte ușoare de întreținere a mașinii care vă pot asigura că hibridul Toyota rămâne sănătos și fericit în timpul unei perioade de hibernare.