De la Performanță la Profit: Cum îți crește valoarea mașinii o baterie hibridă corect întreținută Te-ai gândit vreodată să îți vinzi mașina …
De la Performanță la Profit: Cum îți crește valoarea mașinii o baterie hibridă corect întreținută Te-ai gândit vreodată să îți vinzi mașina …
Top 3 Greșeli comune pe care șoferii le fac și care distrug bateria hibridă Bateria hibridă este una dintre cele mai importante …
Mulțumim pentru un an extraordinar! Realizările noastre și recunoștința pentru încrederea voastră Pe măsură ce tragem linie la finalul acestui an, …
Top 5 motive pentru care bateria hibridei tale s-ar putea defecta fără semne prealabile Bateriile hibride sunt o componentă vitală a …
Bateriile moderne Panasonic prismatice Panasonic este unul dintre cei mai mari producători de baterii din lume, dar oricât de ciudat ar părea, …
Lumea vehiculelor hibride se extinde, la fel și întrebările legate de repararea acestora. Baterii Hybrid este locul pentru cei care caută răspunsuri/ajutor.
Simptome posibile ale codului C1241:
Lumina motorului aprinsă (sau ledul de avertizare pentru service motor în curând)
Lampa de avertizare ABS aprinsă
Cauze posibile:
Încărcare scăzută a bateriei
Baterie defectă
Sistem de încărcare defect
Circuitul sursei de alimentare
Cauze posibile ale codurilor P3001-P3027:
Ansamblu defect al bateriei HV
P3011- blocul bateriei 1 devine slab
P3012- blocul bateriei 2 devine slab
P3013- blocul bateriei 3 devine slab
P3014- blocul bateriei 4 devine slab
P3015- blocul bateriei 5 devine slab
P3016- blocul bateriei 6 devine slab
P3017- blocul bateriei 7 devine slab
P3018- blocul bateriei 8 devine slab
P3019- blocul bateriei 9 devine slab
P3020- blocul bateriei 10 devine slab
P3021- blocul bateriei 11 devine slab
P3022- blocul bateriei 12 devine slab
P3023- blocul bateriei 13 devine slab
P3024- blocul bateriei 14 devine slab
Simptomele posibile ale codului P3000 pot include:
Lumina motorului și lumina triunghiulară aprinse
Cauzele comune pot include:
Sistem de control HV
Alimentare scăzută cu combustibil
Ansamblu baterie HV
Descriere:
Pe baza semnalului de defecțiune obținut de la unitatea electronică de control (ECU) a bateriei, sistemul alertează șoferul.
DTC este emis atunci când starea de încărcare (SOC) a bateriei HV scade ca urmare a epuizării benzinei, lăsării mașinii în poziția N sau a unei defecțiuni a sistemului de control HV.
Simptomele codului POA80 pot include:
Scăderea eficienței combustibilului. Putere generală și performanță reduse. Alte coduri legate de baterii HV.
Cauzele comune pot include:
Baterie HV, modul sau acumulator defect Rezistența modulului individual este excesivă Tensiunea modulului dezechilibrată HV Ventilatoare/defecțiune a computerului Conectori/cablaje corodate, rupte sau slăbite ale barei colectoare
De peste 10 ani oferim servicii de calitate la prețuri avantajoase, oferind clienților noștri oferte de nerefuzat. Pentru orice intervenție îți oferim garanție cel puțin 1 an, fără limită de kilometri.
Noi căutam mereu procese și sisteme pentru îmbunătățirea bateriilor. Linia noastră de înaltă calitate se adresează oricarui model de autoturism hybrid.
Noi recondiționam bateriile, majoritatea firmelor doar le regenerează!
Reconditionarea este o intervenție de care te poți bucura cel puțin 50.000 de km.
Regenerarea este o intervenție care se recomanda a se face in mod preventiv si regulat, la un interval între 6 luni sau maxim un an.
În service-ul nostru stanam puntile de cupru care fac legatura dintre elemeti, lucru pe care il facem in exclusivitate la noi in tara, la orice interventie pe baterie.
Acest procedeu impiedica formarea oxizilor si automat ajuta la o conductibilitate mai buna pe un timp mai indelungat.
Pe măsură ce bateriile îmbătrânesc și eficiența scade, ele intră în ceea ce cercetătorii numesc “Capacity fade”, ceea ce apare atunci când cantitatea de încărcare pe care ar putea-o ține bateria începe să scadă o dată cu utilizarea repetată.
La bateriile Nickel–metal hydride , care se regesc pe modelele din acest grafic , degradarea apare si din cauza efectului de memorie.
Efectul de memorie poate fi eliminat doar prin reconditionarea lor si in nici un caz prin regenerare sau echilibrare, cum se mai numește de-altfel.
Reconditionarea o poate face doar un echipament dedicat ,care are posibilitatea sa facă o descărcare profundă sub 1,0V/celulă, cu un curent controlat. Recondiționarea ajută la descompunerea cristalelor mari, care dezvoltă efectul de memorie, la dimensiuni mai mici, restabilind adesea bateria la capacitate maximă.
Reconditionarea se aplică numai pentru NiCd și NiMH.
Bună ziua, vreau să vă spun că am rămas surprins frumos de experienta cu Baterii Hybrid si de administratorul cu care am interactionat, domnul Ștefan Tiron pentru profesionalismul și solicitudinea de care a dat dovadă cum rar mai gasesti, este foarte deschis la orice discutie, explică răbdător ca un adevărat profesionist.
Problema la bateria hybrid Toyota Prius 3 rezolvată integral în câteva ore cu analiza tester și înlocuire rapidă.
Recomand cu drag pentru toate tipurile de autovehicule hybrid.
Serviciu prompt, profesional, 100% orientat catre client.
Stefan stie ce face si face bine. Rar am intalnit in Romania servicii de calitatea celor pe care le ofera el.
Felicitari, Stefan!
Problema la bateria hybrid Toyota Prius 3 rezolvată integral în câteva ore cu analiza tester și înlocuire rapidă.
Recomand cu drag pentru toate tipurile de autovehicule hybrid.
Dupa o reparatie esuata a bateriei hibride la un electrician auto local cu aparatura primitiva care nu a mers mai mult de 2 zile,intr.o cautare disperata am dat de Stefan,un profesionalist.Un adevarat doctor in baterii hibride.La un an si jumatate si 40000km rulati,bateria nu are nici un simptom de oboseala.recomand fara dar si poate!.