4 Concluzii din Vacanța cu o Mașină Hybrid După o vacanță recentă cu o mașină hibridă, am reușit să testez pe deplin …
4 Concluzii din Vacanța cu o Mașină Hybrid După o vacanță recentă cu o mașină hibridă, am reușit să testez pe deplin …
Diferențele între tipurile de baterii din mașinile hibride Deși majoritatea hibridelor folosesc în prezent tehnologia nichel-metal-hidrid (NiMH), un număr tot mai mare …
Iată de ce vehiculele hibride au o cerere atât de mare Vehiculele hibride au câștigat rapid atenție pe piața auto, devenind o …
Cum să alegi bateria hibridă potrivită pentru mașina ta Alegerea unei baterii hibride potrivite pentru mașina ta este esențială pentru a menține …
Impactul temperaturii asupra Performanței Bateriilor Hibride Bateriile hibride sunt proiectate pentru a rezista la diferite condiții climatice, dar temperatura extremă poate influența …
Suntem o afacere care a început să lucreze pe teritoriul Regatului Unit. După ce am acumulat experiența necesară ne-am decis să ne întoarcem la origini pentru a demara un mic business pe cont propriu.
De peste 10 ani oferim servicii de calitate la prețuri avantajoase, oferind clienților noștri oferte de nerefuzat. Pentru orice intervenție îți oferim garanție cel puțin 1 an, fără limită de kilometri.
Echipa noastră de tehnicieni este specializată în industria acumulatorilor hibrizi de înalta performanță ,fiind totodata dedicată să rămână înaintea celor mai noi tehnologii.
Noi căutam mereu procese și sisteme pentru îmbunătățirea bateriilor. Linia noastră de înaltă calitate se adresează oricarui model de autoturism hybrid.
Noi recondiționam bateriile, majoritatea firmelor doar le regenerează!
Reconditionarea este o intervenție de care te poți bucura cel puțin 50.000 de km.
Regenerarea este o intervenție care se recomanda a se face in mod preventiv si regulat, la un interval între 6 luni sau maxim un an.
În service-ul nostru stanam puntile de cupru care fac legatura dintre elemeti, lucru pe care il facem in exclusivitate la noi in tara, la orice interventie pe baterie.
Acest procedeu impiedica formarea oxizilor si automat ajuta la o conductibilitate mai buna pe un timp mai indelungat.
Pe măsură ce bateriile îmbătrânesc și eficiența scade, ele intră în ceea ce cercetătorii numesc “Capacity fade”, ceea ce apare atunci când cantitatea de încărcare pe care ar putea-o ține bateria începe să scadă o dată cu utilizarea repetată.
La bateriile Nickel–metal hydride , care se regesc pe modelele din acest grafic , degradarea apare si din cauza efectului de memorie.
Efectul de memorie poate fi eliminat doar prin reconditionarea lor si in nici un caz prin regenerare sau echilibrare, cum se mai numește de-altfel.
Reconditionarea o poate face doar un echipament dedicat ,care are posibilitatea sa facă o descărcare profundă sub 1,0V/celulă, cu un curent controlat. Recondiționarea ajută la descompunerea cristalelor mari, care dezvoltă efectul de memorie, la dimensiuni mai mici, restabilind adesea bateria la capacitate maximă.
Reconditionarea se aplică numai pentru NiCd și NiMH.
Bună ziua, vreau să vă spun că am rămas surprins frumos de experienta cu Baterii Hybrid si de administratorul cu care am interactionat, domnul Ștefan Tiron pentru profesionalismul și solicitudinea de care a dat dovadă cum rar mai gasesti, este foarte deschis la orice discutie, explică răbdător ca un adevărat profesionist.
Problema la bateria hybrid Toyota Prius 3 rezolvată integral în câteva ore cu analiza tester și înlocuire rapidă.
Recomand cu drag pentru toate tipurile de autovehicule hybrid.
Serviciu prompt, profesional, 100% orientat catre client.
Stefan stie ce face si face bine. Rar am intalnit in Romania servicii de calitatea celor pe care le ofera el.
Felicitari, Stefan!
Problema la bateria hybrid Toyota Prius 3 rezolvată integral în câteva ore cu analiza tester și înlocuire rapidă.
Recomand cu drag pentru toate tipurile de autovehicule hybrid.
Dupa o reparatie esuata a bateriei hibride la un electrician auto local cu aparatura primitiva care nu a mers mai mult de 2 zile,intr.o cautare disperata am dat de Stefan,un profesionalist.Un adevarat doctor in baterii hibride.La un an si jumatate si 40000km rulati,bateria nu are nici un simptom de oboseala.recomand fara dar si poate!.